חשבונית ירוקה בע״מ נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה את האתר והפלטפורמה באופן מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לבצע פעולות בפלטפורמה ובאתר, באופן עצמאי ושוויוני.
הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
תמיכה נגישה – ניתן לפנות אלינו בכתב באמצעות המייל או הודעה פרטית לעמוד הפייסבוק שלנו. לבעלי מוגבלויות אנו מציעים גם תמיכה טלפונית – יש לפנות אלינו בכתב עם מספר הטלפון ואנו מתקשרים חזרה.
אמצעים נוספים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
דואר אלקטרוני – support@morning.co
פניה באמצעות "צור קשר" באתר:
https://www.greeninvoice.co.il/contact
פניה באמצעות עמוד הפייסבוק: m.me/green.invoice
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט. חשבונית ירוקה בע״מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
חברתנו אינה מקבלת קהל. ניתן לפנות אלינו בערוצים הדיגיטליים.
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכז הנגישות בחשבונית ירוקה
שיר קמפוס
ניתן ליצור קשר בנושאי נגישות באמצעות הדוא”ל : support@morning.co
עודכן לאחרונה בינואר 2024