נפתח בסיפור קצרצר שיסביר היטב לשם מה התכנסנו כאן. בלובי המערכת, בחלק העליון, מוצג משפט שמקבל את פני המשתמשים שמבקרים בו. המשפט הקצר הזה, שאין לו שום השפעה אמיתית על העבודה עם המערכת – תמיד זכה לתגובות מצד המשתמשים שלנו, ולא משנה מה היה הניסוח שלו באותו רגע: לפעמים פרגונים, לפעמים ביקורות שליליות. הכל מהכל. אז פתחנו את העניין לדיון, וביקשנו מהמשתמשים שלנו בפייסבוק להציע הצעות משלהם ואת הטובות ביותר שילבנו במערכת.
והתוצאה אותה תוצאה – חצי מרוצים והשאר פחות.
למה אנחנו מספרים לכם את זה? כי ממש לא מזמן, במסגרת יום מרוכז של שיפורים במערכת, פיצחנו את העניין ומצאנו פתרון מושלם – מעכשיו המשתמשים יכולים לערוך את המשפט הזה ולכתוב אותו בעצמם, או במילים אחרות, פינינו את הנדל״ן 🙂
זו דוגמה קטנה (אפילו קטנה מאוד) מתוך המון בקשות לשינויים ושיפורים במערכת שהגיעו מכם ומכן, משתמשי ומשתמשות מורנינג. את הפניות האלה אנחנו שומרים בקופסת הפניות המטאפורית המהודרת שלנו, בטמפרטורת החדר, וכמעט בכל יום שולפים ממנה משימה ומטפלים בה. כשהקופסה כבר מלאה, בדיוק כמו שקרה ממש לאחרונה – אנחנו בוחרים יום אחד מרוכז, שופכים הכל על השולחן, ומטפלים בכמה שיותר מהן בבת אחת.
🏃 האקאתון פניות לקוחות: כמו מרתון אבל בישיבה
אז נכון, לא שרפנו קילומטרים בריצה, אבל המפתחים, המפתחות ושאר הצוותים שלנו בהחלט עשו קילומטרז׳ יפה על המקלדות, וביום אחד מרוכז הצלחנו לטפל ב-54 פניות קטנות וגדולות שהתקבלו במחלקת התמיכה ובקהילה שלנו בפייסבוק (עדיין לא הצטרפת? אפשר ומומלץ להצטרף מכאן) שכל מטרתן היא אחת – שיפור חוויית המשתמש שלכם בעבודה עם מורנינג.
⭐️ התוספות והחידושים הבולטים במערכת
כאמור, משפט קבלת הפנים בלובי המערכת היה רק דוגמה קטנה.
ריכזנו כאן כמה שיפורים בולטים שביצענו במערכת, כולם בזכות הצעות שלכם:
🤷♀️ קטגוריית איך לא חשבנו על זה קודם
- הוספנו את כתובת האימייל של הלקוחות בייצוא מסמכים לקובץ CSV.
- הזזנו את סמל המטבע במסמכים באנגלית, כך שיופיע כמקובל – משמאל לסכום.
- משתמשים בלינק לתשלום? הוספנו גם שדה ת״ז/ח.פ. כדי שניתן יהיה לקבל מספרי הקצאה כחלק מרפורמת חשבונית ישראל.
- שולחים מסמכים בוואטסאפ ללקוחות? להודעה יתווסף גם התוקף להורדת המסמך.
- אישרתם טיוטה של הוצאה? המערכת תוביל אתכם אוטומטית לטיוטה הבאה שזקוקה לאישור.
- לקוח שלכם שמר פרטי אשראי במערכת? תקבלו על כך הודעה.
- אתם צודקים, למה להסתפק רק במייל שמעדכן על כך שתוקף כרטיס האשראי בחשבון שלכם עומד לפוג? זה חשוב ולכן הוספנו גם התראה במערכת.
- משתמשים באימות דו שלבי בכניסה למערכת? דאגנו להבהיר לאן בדיוק נשלח קוד האימות.
💬 קטגוריית סיפורים ממחלקת התמיכה
- במחלקת התמיכה סיפרו לנו שלקוחות מתקשים להבין היכן מופיע כל טקסט בהגדרות התוכן הקבוע במסמכים שלכם. טיפלנו.
- ושבלינקים לתשלום שהם הוראת קבע, אף אחד לא מבין את מהות הצ׳קבוקס המיסתורי ״חיוב מיידי״ – אז עכשיו זה כבר לא צ׳קבוקס ולא מסתורי, אבל לא נגלה כדי לא להרוס את ההפתעה במערכת.
- וגם שפחות מבינים שסכומים המופיעים בסוגריים במערכת מייצגים סכום שלילי. גם כאן הוספנו הסבר.
- בנוסף, לקוחות טענו ובצדק – שכדאי להסביר ששכפול של מסמך שאינו חתום דיגיטלית יוצר עוד מסמך שאינו חתום דיגיטלית. אז הוספנו התראה.
- אה, וגם שבעמוד חיובים פתוחים צריך להסביר שמוצגים שם רק מסמכים מהשנתיים האחרונות. כמובן, טופל.
ועכשיו, תורכם –
אלו היו רק 13 דוגמאות לשינויים שהתרחשו במרתון פניות הלקוחות שלנו, וכאמור, התלוו אליהם עוד כ-40 חידושים נוספים שהוטמעו ברחבי המערכת וכנראה תתקלו בהם במהלך העבודה השוטפת. אם אתם מרגישים שיש שינוי שחייב לקרות במערכת ואף פעם לא עצרתם לרגע לומר לנו, ואם כבר הצעתם הצעה לשיפור ומשום מה לא טיפלנו בה עדיין, אתם מוזמנים לכתוב לנו כאן, ואנחנו נדאג להתייחס, ובמידת האפשר, לטפל בעניין כבר במרתון הבא.