דף הבית > מדריכי מוצר > הגדרות החשבון > עיצוב החשבוניות שלי >
הוספת פרטי חשבון הבנק למסמכים
באמצעות השירות תוכלו:
להפיק מסמכים בהם מופיעים פרטי החשבון של העסק.
כדאי לדעת:
פרטי חשבון הבנק יופיעו ע״ג מסמכים המופקים ללקוח טרם ביצוע התשלום: חשבון עסקה, חשבונית מס, הזמנה, תעודת משלוח ותעודת החזרה.
4 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. נכנסים לתפריט החשבון שלי > הגדרות העסק.
2. גוללים מטה לאזור ״פרטי חשבון הבנק״ וממלאים את הפרטים.
3. מסמנים את התיבה ״הוסיפו פרטי חשבון בנק זה למסמכים הנשלחים ללקוחות בעברית״.
4. לוחצים על ״עדכון״.
טיפ שימושי מאיתנו
להוספת פרטי חשבון הבנק גם למסמכים המופקים באנגלית – לוחצים על כפתור ההפעלה באזור ״פרטי העסק באנגלית״, כך יופיעו השדות למילוי הפרטים באנגלית ותיבת הבחירה להצגת פרטי החשבון במסמכים הנשלחים ללקוחות באנגלית.