דף הבית > מדריכי מוצר > מכירות אונליין ואיקומרס > דפי מכירה >
ביטול הזמנה
במקרה של ביטול הזמנה, יש לבטל את ההזמנה דרך תפריט ניהול ההזמנות ולזכות את הלקוח לפי אמצעי התשלום.
4 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. נכנסים לתפריט קידום מכירות > דפי מכירה ולוחצים על הכפתור ״ניהול ההזמנות״.
2. לוחצים על ההזמנה הרלוונטית.
3. פרטי ההזמנה יפתחו בחלונית משמאל – גוללים לתחתית החלונית ולוחצים על כפתור ״ביטול הזמנה״.
4. עם אישור ביטול ההזמנה תוצג הודעה המאפשרת להמשיך לביטול העסקה. כדי להמשיך לזיכוי הלקוח, לוחצים על ״קחו אותי לעמוד העסקה״.
בעמוד העסקה יופיע סוג אמצעי התשלום בו התבצע התשלום, ממשיכים לביצוע הזיכוי לפי סוג אמצעי התשלום:
כדאי לדעת
סטטוס הזמנה מבוטלת ישתנה אוטומטית ל״בוטלה״ ולא יהיה ניתן לעדכון.