מדריכי מוצר
החלפת כתובת המייל של החשבון (שם המשתמש)
באמצעות השירות תוכלו:
להחליף את כתובת המייל של החשבון.
3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. נכנסים לתפריט החשבון שלי > הגדרות המינוי והחשבון.
2. בשדה ״שם משתמש (מייל החשבון)״ שבאיזור הפרטים האישיים, מעדכנים את כתובת המייל ולוחצים על כפתור העדכון.
3. להשלמת התהליך – נכנסים לתיבת המייל החדשה ומאשרים את הפעולה.
טיפ שימושי מאיתנו
אם תרצו להחליף גם את כתובת המייל של העסק, תוכלו לבצע זאת בתפריט החשבון שלי > הגדרות העסק שלי, גללו מטה לאזור ״פרטי התקשרות״ ועדכנו את הכתובת בשדה ״מייל״.
בסיום, לחצו על ״עדכון״.