מדריכי מוצר
דף הבית > מדריכי מוצר > ניהול ההכנסות שלי > ניהול הלקוחות שלי >
הוספת תגית ללקוח
באמצעות השירות תוכלו:
להוסיף תגית בכרטיס הלקוח וכך ליצור קבוצות של לקוחות בעלי מכנה משותף.
כדאי לדעת:
ניתן לשייך עד 3 תגיות ללקוח.
3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. בתפריט הכנסות > לקוחות נכנסים לכרטיס הלקוח הרצוי, בלחיצה על שמו ועוברים ללשונית ״פרטי התקשרות״.
2. בשדה ״תגיות״, מוסיפים תגית חדשה – ע״י הקלדתה, או בוחרים בתגית קיימת מהרשימה.
3. לוחצים על ״שמירה״.
טיפ שימושי מאיתנו
לפילוח לפי תגית בתפריט הכנסות > לקוחות, לוחצים על ״תגיות״ ומסמנים את התגית הרצויה.