מדריכי מוצר
דף הבית > מדריכי מוצר > ניהול ההכנסות שלי > ניהול הלקוחות שלי >
שמירת לקוח חדש בעסק
באמצעות השירות תוכלו:
לנהל רשימת לקוחות קבועים, עם כל פרטיהם.
שמירת לקוח חדש בעסק מתאפשרת ב-2 דרכים:
שמירת לקוח דרך עמוד הלקוחות
3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. נכנסים לתפריט הכנסות > לקוחות ולוחצים על 
2. ממלאים את פרטי לקוח.
חובה למלא את השדה ״שם הלקוח״, את יתר השדות אפשר למלא לפי הצורך.
3. לוחצים על ״שמירה״ והלקוח נשמר בעסק.
שמירת לקוח בעת הפקת מסמך חדש
4 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. בתפריט המתאים לסוג המסמך, לוחצים על
ובוחרים בסוג המסמך המבוקש.
2. ממלאים את השדה ״שם הלקוח״ ולוחצים על ״+ לקוח חדש״.
3. ממלאים את הפרטים הרצויים ולוחצים על ״הוספה ללקוחות שמורים״ – לשמירת הלקוח.
כל הפרטים הנוספים שתמלאו (מספר עוסק, טלפון, מייל, תנאי תשלום ומדינה) יישמרו גם הם בכרטיס הלקוח.
4. ממשיכים במילוי המסמך והפקתו.
טיפ שימושי מאיתנו
דרך תפריט הכנסות > לקוחות תוכלו לגשת לכרטיסו של כל לקוח, לצפות בפרטים שלו ובמסמכים המשוייכים לו.