מדריכי מוצר
דף הבית > מדריכי מוצר > תשלומים דיגיטליים > קבלת תשלום מלקוחות >
שליחת חשבונית עם כפתור לתשלום בכרטיס אשראי
באמצעות השירות תוכלו:
לשלוח ללקוח מסמך דרישת תשלום בצירוף קישור לביצוע החיוב באשראי. לאחר שהלקוח ישלם – תופק עבורו קבלה (או חשבונית מס-קבלה) באופן אוטומטי.
כדאי לדעת:
זמין למנויים בכל המסלולים, לעסקים עם חיבור לתוסף סליקה.
3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. פותחים להפקה את מסמך דרישת התשלום הרצוי (חשבון עסקה, חשבונית מס או תעודת משלוח).
2. ממלאים את פרטי המסמך.
- על מנת שהמסמך עם הקישור לתשלום ישלח ללקוח במייל עם הפקתו, מלאו את כתובת המייל של הלקוח בשדה ״שליחת מסמך המקור במייל״.
- לוחצים על כפתור ההפעלה של "קבלת תשלום אונליין" ומסמנים את מסוף האשראי.
3. לוחצים על ״הפקת מסמך״.
טיפ שימושי מאיתנו
תוכלו להגדיר כי כברירת מחדל יצורף כפתור תשלום למסמכי דרישת תשלום, ב-3 צעדים פשוטים:
1. נכנסים לתפריט החשבון שלי > הגדרות מסמכים > דיוור ללקוחות.
2. מסמנים את התיבה "כרטיס אשראי".
3. לוחצים על ״עדכון״.