דף הבית > מדריכי מוצר > ניהול ההכנסות שלי > ניהול הלקוחות שלי >
מחיקת לקוח שמור
באמצעות השירות תוכלו:
למחוק לקוח מרשימת הלקוחות.
כדאי לדעת:
מחיקת לקוח אפשרית רק אם לא הופק עבורו אף מסמך.
לקוח אשר הופקו עבורו מסמכים ואינו פעיל עוד – ניתן לסווגו כ״לא פעיל״ מבלי למחוק אותו.
4 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. נכנסים לתפריט הכנסות > לקוחות ולוחצים על שם הלקוח המבוקש – לכניסה לכרטיסו.
2. מקליקים על כפתור סטטוס הלקוח שנמצא בצדו השמאלי העליון של המסך, כדי שסטטוס הלקוח יהפוך ל-״לא פעיל״.
3. חוזרים לעמוד לקוחות ובסרגל הסינון מסמנים להצגה ״רק לקוחות לא פעילים״.
4. בשורת הלקוח שהפכנו ל״לא פעיל״, לוחצים על ומאשרים את המחיקה.
טיפ שימושי מאיתנו
אם ללקוח נשמרו שני כרטיסי לקוח ובשני הכרטיסים קיימים מסמכים, אפשר לבצע איחוד כרטיסים.
להסבר המלא לחצו כאן.