מדריכי מוצר
הוספת הוצאה ע״י שליחה במייל
באמצעות השירות תוכלו:
לעדכן הוצאה בעסק, ע״י שליחת קובץ ההוצאה במייל.
כדאי לדעת:
- זמין במהלך תקופת הניסיון ולמנויי חבילת Best ומעלה
- ניתן להעלות קבצים מסוג: PDF, GIF, BMP, PNG, JPG, JPEG
- בכל שליחה יש לצרף קובץ אחד בלבד
2 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
שלב 1 – העלאת הקובץ לטיוטות ע״י שליחתו במייל
1. נכנסים לתפריט הוצאות, לוחצים על ובוחרים באפשרות ״מהמייל״.
2. לוחצים על ״העתקת כתובת״, כך תועתק כתובת המייל הייחודית, אליה יש לשלוח את המייל המכיל את קובץ ההוצאה.
3. ניגשים לתיבת המייל ושולחים את המייל המכיל את קובץ ההוצאה לכתובת שהועתקה (בשדה ״אל״ – הדביקו את הכתובת שהעתקתם).
שימו לב כי מסמך ההוצאה מצורף למייל כקובץ ולא כקישור להורדה.
לאחר השליחה ממשיכים לשלב 2.
שלב 2 – בדיקת טיוטת ההוצאה ושמירתה כהוצאה מאושרת
1. נכנסים לתפריט הוצאות – טיוטת ההוצאה תופיע בחלק של ״הוצאות לאישור״.
הנתונים המופיעים בקובץ יעודכנו באופן אוטומטי, ניתן לערוך אותם במידת הצורך.
נתונים שלא יזוהו על ידי המערכת יקבלו ערכי ברירת מחדל, מלבד תאריך, מספר המסמך וסכום – אותם יש להזין באופן עצמאי.
2. מרחפים עם העכבר על הטיוטה ובוחרים בפעולה הרצויה:
- עריכה – לצפייה וביצוע שינויים בפרטי ההוצאה, טרם אישורה
- אישור – להוספת ההוצאה להוצאות המאושרות
- מחיקה – להסרת ההוצאה מהמערכת
שימו לב 💚
תוכלו לשנות את סוג ההוצאה בלחיצה על כפתור העריכה. כל עוד לא תתבצע עריכה הערך ישאר בסיווג ״כללי״.
אישרתם את ההוצאה? נהדר! הוצאה שאושרה תוצג תחת ״הוצאות מאושרות״.
טיפים שימושיים מאיתנו
- תוכלו לשמור באנשי הקשר של תיבת המייל שלכם את כתובת המייל הייחודית לשליחת הוצאות, כך שלא תצטרכו להעתיק אותה בכל שליחה
- בהזנת הוצאה לספק שמור, בחרו בספק מתוך הרשימה. אם מדובר בספק חדש, הזינו את פרטיו והוא ישמר אוטומטית עם אישור ההוצאה