דף הבית > מדריכי מוצר > האפליקציה שלנו > ניהול הוצאות באפליקציה >
אפליקציה – הוספת הוצאה ע״י שלחתה במייל
באמצעות השירות תוכלו:
לעדכן הוצאה באפליקציה, ע״י שליחת קובץ ההוצאה במייל.
כדאי לדעת:
- זמין במהלך תקופת הניסיון ולמנויי חבילת Best ומעלה
- ניתן להעלות קבצים מסוג: PDF, GIF, BMP, PNG, JPG, JPEG
- בכל שליחה יש לצרף קובץ אחד בלבד
2 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. בתפריט ״הוצאות״, לוחצים על , ובוחרים באפשרות ״קישור לשליחת הוצאה מהמייל״.
2. לוחצים על ״העתקת כתובת״, כך תועתק כתובת המייל הייחודית אליה יש לשלוח את המייל המכיל את קובץ ההוצאה.
3. ניגשים לתיבת המייל ושולחים את המייל המכיל את קובץ ההוצאה לכתובת שהועתקה (בשדה ״אל״ – הדביקו את הכתובת שהעתקתם).
שימו לב כי מסמך ההוצאה מצורף למייל כקובץ ולא כקישור להורדה.
לאחר השליחה ממשיכים לשלב 2.
1. נכנסים לתפריט ״הוצאות״, מסמך ההוצאה יופיע כטיוטה תחת ״הוצאות לאישור״.
כל שנשאר הוא להיכנס לטיוטת ההוצאה, לוודא שפרטיה נקראו באופן תקין ובמידת הצורך, להשלימם.
2. אישרתם את ההוצאה? נהדר! הוצאה שאושרה תוצג תחת ״הוצאות מאושרות״.
טיפים שימושיים מאיתנו
- תוכלו לשמור באנשי הקשר של תיבת המייל שלכם את כתובת המייל הייחודית לשליחת הוצאות, כך שלא תצטרכו להעתיק אותה בכל שליחה
- בהזנת הוצאה לספק שמור, בחרו בספק מתוך הרשימה. אם מדובר בספק חדש, הזינו את פרטיו והוא ישמר אוטומטית עם אישור ההוצאה