דף הבית > מדריכי מוצר > ניהול ההכנסות שלי > הפקת מסמכי הכנסות >
הפקת מסמך – הוראות למילוי השדות
פירוט השדות אותם נדרש למלא בהפקת מסמך:
לביצוע שינויים והתאמות בהגדרות המסמך – לוחצים על ׳לעריכת הגדרות׳
כאן תוכלו לקבוע את:
- סוג המטבע הראשי
- שפה
- סוג מע״מ
- עיגול סכום
אפשר לבחור לקוח מתוך רשימת הלקוחות שלכם או למלא שם של לקוח חדש (ואף להוסיף אותו לרשימת הלקוחות, עם פרטיו).
ניתן לבחור בתאריך החל מתאריך המסמך האחרון שהופק מאותו הסוג.
ישנה גם האפשרות להפיק מסמך לתאריך הקודם לתאריך המסמך האחרון שהופק מאותו הסוג, להסבר המלא לחצו כאן (האפשרות זמינה בשימוש באתר בלבד).
התאריך האחרון לתשלום החשבונית.
בבחירת לקוח שמור – תאריך זה מתעדכן לפי תנאי התשלום שהוגדרו בכרטיס הלקוח.
שדה זה איננו מופיע במסמכים מסוג קבלה וחשבונית מס/קבלה, מאחר והם מופקים עם ביצוע התשלום.
תיאור כללי של המסמך, לא חובה למלא.
פירוט אודות השירות / המוצר שניתן ללקוח:
- מק"ט
- פירוט – פרטי המוצר / שירות
- כמות
- מחיר ליח׳
- מטבע – סוג המטבע של סכום שורת התשלום
- מע״מ
בסיום מילוי השורה לוחצים על "אישור".
במקרה הצורך, שורה שנשמרה ניתן לערוך בלחיצה על או להסיר בלחיצה על
נכלל במסמכים מסוג קבלה וחשבונית מס/קבלה.
יש להזין את פרטי התשלום שקיבלתם מהלקוח – העברה בנקאית / Bit / PayBox / כרטיס אשראי / מזומן / צ׳ק / פייפאל וכו׳.
אם הלקוח ניכה לכם מס, יש למלא שורת תקבול בה סוג התקבול הוא "ניכוי במקור".
במילוי כתובת מייל המסמך ישלח ללקוח עם הפקתו.
כדי להגדיר שליחה אוטומטית של מסמכים ללקוח שמור לחצו כאן.
התוכן שתמלאו בשדה זה יופיע במייל שישלח ללקוח עם המסמך.
טיפ שימושי מאיתנו
בסיום מילוי פרטי החשבונית ניתן ללחוץ על "תצוגה מקדימה" בתחתית המסמך, כך תוכלו לצפות במסמך טרם הפקתו.