דף הבית > מדריכי מוצר > מכירות אונליין ואיקומרס > דפי מכירה >
פרסום וקידום דף המכירה
לכלים שיעזרו לכם בקידום דף המכירה – לוחצים על כפתור ההגדרות ובוחרים בתפריט ״פרסום וקידום״:
הצגה במנועי חיפוש
מפעילים את האפשרות על מנת שהדף שלכם יכלל במנועי חיפוש אינטרנטיים.
כל התכנים הנכללים בדף שלכם רלוונטים לאינדקס של גוגל: כותרת ותיאור הדף, תוכן הבלוקים – כותרות, תיאור, וידאו, תמונות בבלוקים (מלבד תמונות רקע) ותמונות מוצרים.
פיקסל פייסבוק
מנהלים קמפיין בפייסבוק?
על ידי הוספת מזהה ה-Pixel ID תוכלו לקבל מידע על כמות המבקרים (כניסות) לדף המכירה.

גוגל אנליטיקס
משתמשים בגוגל אנליטקס?
על ידי הוספת מזהה ה-Tracking ID תוכלו לאסוף ולנתח נתונים אודות תנועת הגולשים שהגיעו לדף שלכם.

גוגל תג מנג׳ר (GTM)
רשומים לשירות גוגל תג מנג׳ר?
צרו תג עבור הדף שלכם והוסיפו לכאן את ה-GTM ID, כך תוכלו לקבל נתונים נוספים אודות התנועה לדף ולקדם אותו.
כדאי לדעת: אם הגדרתם את גוגל אנליטיקס בתג מנג׳ר, אין צורך להטמיע את גוגל אנליטיקס בדף המכירה (כיוון שהדבר יגרום למדידה כפולה).

טיפ שימושי מאיתנו
רוצים להתאים את כתובת ה-URL של הדף לשם העסק?
תחת ״כתובת ידידותית לדף״ תוכלו לבחור את תחילית הכתובת מתוך הרשימה, וגם להקליד את הסיומת המבוקשת בשדה הסיומת.