מדריכי מוצר
דף הבית > מדריכי מוצר > ניהול ההכנסות שלי > ניהול הלקוחות שלי >
שמירת פרטי אשראי של לקוח
באמצעות השירות תוכלו:
לשמור פרטי אשראי של לקוחות, לצורך חיוב עתידי מהיר ועצמאי בעת הפקת קבלה (או חשבונית מס-קבלה).
כדאי לדעת:
- זמין לעסקים בעלי חיבור לתוסף סליקה
- יש לקבל את הסכמת הלקוח לשמירת פרטי האשראי
3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה
1. נכנסים לתפריט הכנסות > לקוחות, ולוחצים על שם הלקוח עבורו רוצים לבצע את שמירת הכרטיס.
2. לוחצים על כפתור הפעולות ובתפריט שנפתח בוחרים ב״הוספת כרטיס אשראי״.
3. ממשיכים לפי הפעולה המבוקשת:
- שליחת בקשה ללקוח במייל – ממלאים את כתובת המייל ולוחצים על ״שליחה״
- הזנה עצמית של פרטי האשראי – ממלאים את הפרטים ושומרים
טיפ שימושי מאיתנו
את כרטיסי האשראי השמורים ניתן לראות בכרטיס הלקוח – בלשונית ״חשבונאות וכרטיסי אשראי״.