הגדרת כתובת המייל של העסק

באמצעות השירות תוכלו:

להגדיר את כתובת המייל של העסק, התופיע על גבי המסמכים שתפיקו.

3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:

1. נכנסים לתפריט אזור אישי > העסק שלי.

2. גוללים מטה לאזור ״פרטי התקשרות״ וממלאים את כתובת המייל הרצויה בשדה ״מייל״.

3. לוחצים על ״עדכון״.

טיפ שימושי מאיתנו

אם כתובת המייל של העסק שונה מכתובת המייל של החשבון, תוכלו לבחור איזו מבין הכתובות תופיע ככתובת השולח במיילים הנשלחים ללקוחות:

1. נכנסים לתפריט ניהול שוטף > הגדרות מסמכים > דיוור ללקוחות.

2. בשדה ״ממי יישלח המייל״ – בוחרים את הכתובת הרצויה.

3. לוחצים על כפתור העדכון בתחתית העמוד.