מדריכי מוצר
הגדרת תנאי תשלום ללקוחות
באמצעות השירות תוכלו:
להגדיר את תנאי התשלום שיופיע כברירת מחדל במסמכי דרישת תשלום.
כדאי לדעת:
- עדכון תנאי התשלום יחול על לקוחות חדשים. בעת העדכון ניתן לקבוע אם הוא יחול גם עבור לקוחות שמורים להם הוגדר, כברירת מחדל, תנאי התשלום הקודם
- בעת הפקת מסמך ניתן בהתאם לצורך לשנות את תנאי התשלום, בשדה ״לתשלום עד״
3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. נכנסים לתפריט החשבון שלי > הגדרות העסק.
2. גוללים מטה לאזור ״הגדרת תנאי תשלום ללקוחות״ ובשדה ״תנאי תשלום״ – בוחרים את תנאי התשלום המבוקש.
3. לוחצים על ״עדכון״.