העלאת הוצאות לטיפול מייצג

באמצעות השירות תוכלו:

להעלות מסמכי הוצאה, לצורך מעקב וטיפול של רוה״ח.
לאחר העלאת ההוצאה המייצג יראה אותה בצד שלו ויעדכן את אחוזי המס המתאימים, כך תוכלו לראות את הסכומים הנדרשים לתשלום למע“מ ולמס הכנסה.

כדאי לדעת:

  • זמין בתקופת הניסיון ולמנויי Best ומעלה
  • ניתן להעלות קבצים מסוג: PDF, GIF, BMP, PNG, JPG, JPEG
  • על כל הוצאה להישמר כקובץ נפרד, ללא תלות בכמות הדפים בקובץ
  • יש לשמור גם את מסמך ההוצאה המקורי, בהתאם לדרישת רשות המסים

כל הדרכים להעלות הוצאות:

שליחה בוואטסאפ

רגע לפני, כדאי לדעת:

  • כל עסק ניתן לחבר למספר טלפון נייד אחד בלבד
  • אם בחשבונכם מנוהלים מספר עסקים, תוכלו לחבר את כל אחד מהעסקים לשירות, כל עוד החיבור של כל עסק הוא למספר טלפון נייד שונה
  • ניתן להעלות קבצים בגודל מקסימלי של 16MB
  • בכל שליחה ניתן לצרף עד 25 קבצים

 

מתחברים לשליחת הוצאות בוואטסאפ ב-2 שלבים פשוטים:

1. נכנסים לתפריט הוצאות, לוחצים על הפלוס הירוק IconGreenPlus ובוחרים באפשרות ״מהוואטסאפ״.

2. מאשרים ומבצעים את החיבור לפי ההוראות.
זהו זה! אתם מחוברים 🙂
מעכשיו תוכלו בכל עת לשלוח הוצאות מהוואטסאפ למספר הייעודי והן יתווספו בחלקו העליון של עמוד הוצאות, תחת ״הוצאות לאישור״.

 

💡 טיפ שימושי מאיתנו

מומלץ לשמור את מספר הטלפון לשליחת ההוצאות כאיש קשר, כך יהיה נוח לאתר אותו לשליחת הוצאות.

מהמחשב

מעלים הוצאה מהמחשב 2 שלבים פשוטים:

1. נכנסים לתפריט הוצאות, לוחצים על IconGreenPlus ובוחרים באפשרות ״מהמחשב״.

2. בוחרים בקובץ ההוצאה והוא יתווסף בחלקו העליון של עמוד הוצאות, תחת ״הוצאות לאישור״.

מהדרייב של גוגל

רגע לפני, כדאי לדעת:

זמין לאחר ביצוע חיבור ל-Google Drive. ניתן לבצע את החיבור לפי המדריך כאן.

 

מעלים הוצאה מהדרייב של גוגל ב-2 שלבים פשוטים:

1. נכנסים לתפריט הוצאות, לוחצים על IconGreenPlus ובוחרים באפשרות ״מהדרייב של גוגל״.

2. בוחרים בקובץ ההוצאה והוא יתווסף בחלקו העליון של עמוד הוצאות, תחת ״הוצאות לאישור״.

מהמייל

רגע לפני, כדאי לדעת:

  • בכל שליחה יש לצרף קובץ אחד בלבד
  • יש לשלוח את ההוצאה במייל כקובץ מצורף (ולא כקישור להורדה)

מעלים הוצאה דרך המייל ב-2 שלבים פשוטים:

1. נכנסים לתפריט הוצאות, לוחצים על IconGreenPlus ובוחרים באפשרות ״מהמייל״.

2. לוחצים על ״העתקת כתובת״, כך תועתק כתובת המייל הייחודית, אליה יש לשלוח את המייל המכיל את קובץ ההוצאה.

3. ניגשים לתיבת המייל ושולחים את המייל המכיל את קובץ ההוצאה לכתובת שהועתקה (בשדה ״אל״ – הדביקו את הכתובת שהעתקתם).

קובץ ההוצאה שיישלח יתווסף בחלקו העליון של עמוד הוצאות, תחת ״הוצאות לאישור״.

 

💡 טיפ שימושי מאיתנו

כדאי לשמור באנשי הקשר של תיבת המייל שלכם את כתובת המייל הייחודית לשליחת הוצאות, כדי שלא תצטרכו להעתיק אותה בכל שליחה.

מהאפליקציה של מורנינג

מעלים הוצאה מהאפליקציה של מורנינג ב-3 שלבים פשוטים:

1. נכנסים באפליקציה לתפריט ״הוצאות״ ולוחצים על IconGreenPlus

2. בוחרים באפשרות הרצויה:

  • מצלמה – לצילום ההוצאה
  • קובץ שמור – לבחירת קובץ השמור במכשיר

ההוצאה שתעלו יופיע תחת ״הוצאות לאישור״.

 

💡 טיפ שימושי מאיתנו

אם עוד לא התקנתם את האפליקציה של מורנינג, תוכלו לעשות זאת דרך הקישורים הבאים:
הורדת האפליקציה לאנדרואיד
הורדת האפליקציה לאייפון