מדריכי מוצר
דף הבית > מדריכי מוצר > מכירות אונליין ואיקומרס > תוספי תשלומים >
שליחת חשבונית עם כפתור לתשלום ב V-CHECK
באמצעות השירות תוכלו:
לשלוח דרישת תשלום עם כפתור לתשלום ב-V-CHECK ולהפיק חשבונית אוטומטית עם ביצוע החיוב.
כדאי לדעת:
- למנויי Best ומעלה
- כדי לאפשר את השירות יש לבצע בעסק חיבור ל-V-CHECK. למדריך הגדרת החיבור ל-V-CHECK לחצו כאן
3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. פותחים להפקה את מסמך דרישת התשלום הרצוי (חשבון עסקה, חשבונית מס או תעודת משלוח).
2. ממלאים את פרטי המסמך.
- על מנת שהמסמך עם הקישור לתשלום יישלח ללקוח במייל עם הפקתו, ממלאים את כתובת המייל של הלקוח בשדה ״שליחת מסמך המקור במייל״.
- ב״קבלת תשלום אונליין״ לוחצים על כפתור ההפעלה ומסמנים את התיבה של V-CHECK.
3. לוחצים על ״הפקת מסמך״.
המייל יישלח ללקוח ויכלול את מסמך דרישת התשלום וכפתור לביצוע התשלום ב-V-CHECK.
טיפ שימושי מאיתנו
ניתן להגדיר את שליחת הקישור לתשלום ב-V-CHECK כברירת מחדל:
1. נכנסים לתפריט החשבון שלי > הגדרות מסמכים > דיוור ללקוחות.
2. בחלק ״צירוף כפתור תשלום למייל״ – מסמנים את ״V-CHECK״.
3. לוחצים על ״שמירה והפעלה״.